تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

صمدی: نمی‌خواهیم در مشهد روی باخت را ببینیم | جایگاه گیتی‌پسند در رده دوم لیگ برتر والیبال نیست

  • کد خبر: ۱۹۶۵۲۸
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
صمدی: نمی‌خواهیم در مشهد روی باخت را ببینیم | جایگاه گیتی‌پسند در رده دوم لیگ برتر والیبال نیست
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: جایگاه واقعی گیتی‌پسند در رده دوم جدول نیست. این تیم در ۶ بازی قبلی خود در ۴ بازی میزبان بوده که توانسته نتایج خوبی کسب کند.

حامد صمدی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد تیمش در دیدار با پیکان تهران در هفته پنجم لیگ برتر والیبال عنوان کرد: با توجه به ۲ شکستی که پیش از بازی با شهداب داشتیم، بازی با شهداب برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود. در خانه هم دوست نداشتیم روی باخت را ببینیم.

وی ادامه داد: مقابل شهداب کامبک خوبی زدیم که شرایط روحی و روانی خوبی پیدا کردیم. پیروزی در آن دیدار پیش‌درآمدی برای دیدار با پیکان تهران بود. با روحیه مضاعفی مقابل پیکان ظاهر شدیم. بازی سنگین و نفس‌گیری مقابل پیکان داشتیم، حتی ست چهارم آن دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ واگذار کردیم که روحیه بازیکنان را تخریب کرد، اما توانستیم در ست پنجم به بازی بازگردیم و پیکان را شکست دهیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: ۲ برد خوب مقابل شهداب و پیکان کسب کرده‌ایم. پیش از آن مقابل تیم‌های ضعیف‌تر شکست خورده بودیم، اما با برد این ۲ تیم بزرگ، بازیکنانم به خودباوری رسیدند که می‌توانند هر تیمی را چه در خانه و چه در خارج از خانه شکست دهند.

صمدی گفت: متأسفانه بازی‌های هفته هفتم ۵ روز عقب افتاد. دور بودن از شرایط مسابقه به نفع تیم‌ها و لیگ نیست. تیم‌ها باید در کوران مسابقات باشند و از شرایط مسابقات دور نشوند.

وی با اشاره به تقابل تیمش با گیتی‌پسند در هفته هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط برای هر دو تیم یکسان است. امیدوارم در این دیدار با حضور هواداران مشهدی سالن مهران تکمیل شود و در روز خوب خود بتوانیم گیتی‌پسند که در حال حاضر در رده دوم قرار دارد را شکست دهیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد با اشاره به جایگاه گیتی‌پسند در لیگ برتر والیبال عنوان کرد: با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، اما جایگاه واقعی این تیم در رده دوم جدول نیست. تیم‌ها امسال از شرایط میزبانی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. گیتی‌پسند در ۶ بازی قبلی خود در ۴ بازی میزبان بوده که توانسته نتایج خوبی کسب کند و فقط در یک بازی خارج از خانه به پیروزی رسیده است.

صمدی ادامه داد: گیتی‌پسند قرعه خوبی در آغاز لیگ داشته است. تیمی هم که روی دور برد بیفتد، کارش راحت‌تر می‌شود. گیتی‌پسند تیم خوب و باتجربه‌ای دارد، اما امیدوارم در این دیدار از زمین دست پر خارج شویم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای این دیدار یادآور شد: متأسفانه محمد هشتوار، پشت خط زن دوم تیم را چند روزی است در تمرینات در اختیار نداریم. هشتوار قبلاً یک عمل جراحی روی زانوی خود داشته که در حال حاضر مصدومیتش مجددا عود کرده و احتمالاً مدتی او را در اختیار نداشته باشیم. سایر بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->